[linux] presmerovanie v sendmaili - mailertable

Peter Gašparovič gasparovic na pfs.sk
Pondělí Říjen 27 11:57:57 CET 2003

> nemas dotycnu domenu v local-host-named resp v class w?

Nemam. Ale aby bolo jasno, ja vlastne chcem dosiahnut, aby vsetky maily
okrem "domacich" isli cez mailserver u providera a nie priamo ako doteraz.
Pre ucely testovania som preto zvolil konkretnu domenu, v buducnosti by tam
mala byt asi *.

Peter