[linux] Hladam: GroupWare pre Linux - Web Interface: vie niekto prezentovat skusenosti?

Pondělí Říjen 27 12:40:35 CET 2003

On 27.10 12:28, Ondrej Jombik wrote:

> phprojekt pouzivame vo firme a chcel by som vas pred nim varovat.
>
> * na Linux browseroch to zle vyzera, fonty su male a necitatelne
> * ovladanie je neintuitivne, pouzivanie back-buttonu v prehliadaci je
>   uplny "pain" vzhladom na nutne caste HTTP POST reloady
> * nefunguje poriadne diakritika
>
> Mozno su niektore z tych veci sposobene nasou chybnou instalaciou, ale
> celkovo mi tento projekt pripada velky, neprehladny a tazkopadny.
>
> Navyse ako mi kolega pred chvilkou referoval, stranka phprojekt
> http://www.phprojekt.com/ je uz skoro dva tyzdne mimo prevadzky.

pridam ja este co si nepto nevsimol...

- v okne sirky 800 neuvidite vsetko, horizontalny scrollbar ktory by existovat
mal, neexistuje (alebo to mam povazovat za chybu mozilly? tazko)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
"Where do you want to go to die?" [Microsoft]