Oops! Re: [linux] presmerovanie v postfixe

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Úterý Říjen 28 14:32:30 CET 2003

Oops!

On 28.10 14:29, Matus UHLAR - fantomas wrote:

[deleted]
> no yo, totoo musis riesit cez postfixovsky ekvivalent SMART_HOST-a -
> relayhost; pricom posixovsky ekvivalent mailertable - transport overridne
[deleted]

ehm, postfixovskeho. POSIX zatial veci ako mailertable nedefinuje...

:)

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.