[linux] Re: font Bitstream Vera

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Říjen 28 12:26:42 CET 2003

Keby to este niekoho zaujimalo, niekto si uz dal tu pracu a pridal ceske a
slovenske znaky v rezoch Sans a Serif. Nechapem ale preco je to tak dobre
schovane (google nasiel iba jeden vysledok, a iba specialne po zadani
"vera2.ttf"):

http://grr.ics.muni.cz/vera2/
http://1.gurkol.net/vera2/

Juraj