[linux] sendmail -bH

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Říjen 29 14:18:16 CET 2003

On Wed, Oct 29, 2003 at 02:11:54PM +0100, Jan Karabas wrote:
> Dňa St 29. Október 2003 11:47 Peter Mann napísal:

> Podla manu:
>
> -bH    Purge expired entries from the persistent host status database

pokial si pamatam, tak sendmail naozaj vytvara(l) nejake subory a
adresare, kde mal cache DNS zaznamov ... bolo to v tvare napr.:
 .
 |-- com
 |   |-- d
 |   |-- e
 |   `-- f
 |-- cz
 |   |-- g
 |   |   |-- j
 |   |   |-- k
 |   |   `-- l
 |   |-- h
 |   `-- i
 `-- sk
     |-- a
     |   |-- x
     |   |-- y
     |   `-- z
     |-- b
     `-- c

tam boli nejake cache zaznamy z DNS ...

postfix IMHO nic take nerobi, takze tuto volbu nepotrebujes

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE