[linux] Re: font Bitstream Vera

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Říjen 29 14:58:52 CET 2003

Tuesday, October 28, 2003, 12:26:42 PM, you wrote:

JV> Keby to este niekoho zaujimalo, niekto si uz dal tu pracu a pridal ceske a
JV> slovenske znaky v rezoch Sans a Serif. Nechapem ale preco je to tak dobre
JV> schovane (google nasiel iba jeden vysledok, a iba specialne po zadani
JV> "vera2.ttf"):

JV> http://grr.ics.muni.cz/vera2/
JV> http://1.gurkol.net/vera2/

JV> Juraj

Len sa mi to zda alebo tam chyba dlhe r a l?

Este sa mi zda nejake cudne prehlasovane a, ale
to je najskor z povodneho fontu. Dve bodky su
akoby trochu posunute dolava, vyzera to divne
(porovnajte si Vera Sans s Verdanou).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk