[linux] instalacia RH 9.0 poskodeny file

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Říjen 30 09:19:05 CET 2003

On Thu, Oct 30, 2003 at 07:57:36AM +0100, Rasto Fuko wrote:
> Pri instalacii RH 9.0 (ale aj 7.3)
> sa mi pri urcitom baliku instalacia zastavila,
> ze dany subor je poskodeny ... stac OK
> ked dam OK to iste donekonecna (jednoducho ho nevie precitat)
> Da sa pri instalacii takyto balik preskocit?

AFAIK nie. Jeden z dovodov moze byt ten, ze by sa preskocenim balika
porusili zavislosti a system by mohol byt nepouzitelny.

Skus si pred spustenim instalacie skontrolovat md5 sumy jednotlivych rpm
balikov a tie, co su poskodene stiahnut znova.

> lebo inac som musel spustit instalaciu odznova (bez tohoto balika),
> horsie je ked sa to stane pri konci instalacii

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |