[linux] ISDN USB modem a linux

Čtvrtek Říjen 30 19:23:10 CET 2003

On Thu, Oct 30, 2003 at 06:02:59PM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> Zdravicko,
>
> mohli by ste mi poradit nejaky kvalitny (a nie pridrahy) ISDN USB modem,
> samozrejme beziaci pod linuxom? Jedine zo mame vo firme je miniVigor128,
> podla materialov existuju dva kernel moduly pre linux (2.2.18 a 2.4.0),
> zabalene v RPMkach.

Existuje aj 2.4.18 - dostali sme ho na poziadanie od vyrobcu (mozno je
uz aj novsi - uz s tym nerobim - nemam ho uz k dispozicii)

> Zrejme by mal podporovat CDC ACM (Communication device class
> abstract control model) - potom by nebolo treba nic specialne.
> K dostaniu na SK prosim :)

Tomuto nerozumiem.

> A este otazka - potrebujem k tomu pppd alebo ipppd?

pppd

Sikovna krabicka, ale obcas sa mi stalo, ze sa hryzol cely linux (ten
jaderny modul asi nie je ktovieco), ked som ho podpichoval programami,
ktore som pisal.

Na pripajanie do internetu cez wvdial, alebo priamo pppd v pohode.