FW: [linux] instalacia RH 9.0 poskodeny file (fwd)

Rasto Fuko fuko135 na pobox.sk
Pátek Říjen 31 10:24:04 CET 2003

Podla mna ak je iso v poriadku
tak napalovacka to napali bud dobre alebo sa to CD nebude dat citat
vobec, ale OK,
spravil som test rpm --signature Redhat_CD/RedHat/RPMS/*
vsetky su OK.
Mechanika je v poriadku, stava so mi to pri tych istych rpm
(ypbind ..) aj ked som to napaloval 2x na rozne CD na roznych
napalovackach