FW: [linux] instalacia RH 9.0 poskodeny file (fwd)

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Říjen 31 15:33:25 CET 2003

On Fri, Oct 31, 2003 at 09:02:27AM +0100, riki wrote:
> cau,
cau,

> to sa stava relativne bezne od nastupu rychlych napalovaciek a zlych medii,
> iso je dobre a cd sa tiez tvari ok, akurat niektore data nejde z neho
> precitat
Ano, aj mne sa to obcas stane.

> osobne palim vsetky cdcka s ktorych chcem tie data dostat na hociakej
> cdrome 4 rychlostne.
Ja to riesim inac, skript na palenie ma na konci este porovnanie, pretoze sa
mi to stava aj pri nizkych rychlostiach.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them