[linux] blokovanie reklamy na webe

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Září 3 17:40:40 CEST 2003

Ahoj,

> velmi dobre skusenosti mam s bannerfilter-om zakomponovanym do squidu. po
> chvilke ucenia je to super :) urcite existuju aj ine moznosti..

skvely je bfilter, lebo ten ma v sebe priamo aj javascript interpreter,
ktory odfajcuje dokonca popupovy kod, takze sa neotvaraju okna a blbosti
(da sa to samozrejme vypnut) a na blokovanie pouziva heurestiku (cize
netreba pisat zoznam hostov, ktore sa blokuju).

Pripadne pekny je este aj junkbuster.

 J.