[linux] mandrake upgrade

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Září 3 23:08:50 CEST 2003

Ahoj,

> da sa mandrake upgrejdnut z netu stylom apt-get dist-upgrade?
> v urpmi som to nenasiel

nijak.

rpmka sa daju upgradnut rucne, ale udajne je to neodporucane (resp. cez
novy zdroj a auto-select, tak som tusim upgradol na 8.2 cez siet,
dokonca to aj bootlo, ...).

Kazdopadne ak potrebujes takuto ficurku, tak upgraduj na debian :).

Inak, ked uz sme pri tom, aka je odporucana procedura upgrade z 8.2 na
9.2? Pretoze pani z mandraku sa tradicne vysrali na testovanie a upgrade
z 8.2 na 9.2 jednoducho nezbehne (8.2 ma prazdny /dev, pretoze pouziva
devfs, v novsich verziach sa tiez pouziva devfs, ale /dev ako taky
prazdny nie je a na tom zavisi novy instalacny program, ktory devfs
nepouziva a chce veci v /dev, cize cely upgrade sa na tom zrube,
nespravi initrd, lebo nema /dev/loop, nezriesi bootloader, proste nic).

To mam fakt upgradovat 8.2->9.0->9.1->9.2?

    J.