[linux] OT: pripojenie do firemnej siete

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Září 4 07:50:43 CEST 2003

Zdravim,
ked som sa tak narychlo pozrel na stranky nortelu a pozrel si specifikaciu
contivity gateways co je asi box ku ktoremu sa pripajas, tak podporuje
protokoly:
- IPSec
- PPTP
- L2TP
- L2F

Cize, ak si nahodis na linuxe IPSec alebo PPTP alebo L2TP (zalezi od
konfiguracie vasej GW), tak by si sa k tej vasej sieti mohol pripojit.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk