[linux] mrznutie systemu

Čtvrtek Září 4 17:16:52 CEST 2003

 4. septembera 2003 o 17:04, Matus UHLAR - fantomas píše:

> skus inu verziu ovladaca pre nvidiu.
> Mne blbli dva, treti (asi .3123) fungoval v poriadku.

nie ze by na tom zalezalo, ale aktualna verzia je 4496...

> inac, mrslo mi to v rocksanddiamonds, pri scrollingu do strany. rovnako by
> sa to mohlo prejavit v lubovolnej hre postavenej na SDL (napr. abuse)

podla tejto poucky by ale museli byt problemy aj s frozen-bubble, kedze
to uz je naprogramovane aj za pomoci SDL..
s nou som ale nikdy ziadne problemy nemal..

co sa tyka tych problemov, ktore boli popisovane tak boli ovela
fatalnejsieho charakteru, ako ze by blblo skrolovanie..
mne sa najcastejsie prihodili vtedy, ak som v mozille prilis intenzivne
narabal s menu a klikal na linky a viacmenej empiricky som odpozeral, ze
ak to bolo okorenene este v tej dobe vysokymi narokmi na cpu, tak to
xserver zvladol presne tak, ctrl-alt-backspace akurat pomohli masine
k tomu, ze isla uplne dokolien. po vzdialenom prihlaseni a killnuti
xservera sa spustil znova (kedze init 5) a islo sa normalne dalej..

aby som ale aspon raz spomenul linux, tak si myslim ze to je skor
problem s tym ovladacom + hardver (zrejme hlavne veci okolo agp) a nie
linuxu ako takeho, cim je vlastne tato debata tu offtopic ;)

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk