[linux]kontrola disku

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pátek Září 5 13:35:06 CEST 2003

Nepomoze ti ext3?
Alebo pouzivas iny filesystem?
Ja som tie hlasky nevidel odkedy mam ext3. Ked vypadne elektrika, mi
mandrake napise iba recovering journal a bezi dalej bez zasahu.
Odvtedy som sa zalubil do journalovych filesystemov (platonicky) :-)

Jano