[linux] mandrake upgrade

dark dark na angel.sk
Pondělí Září 8 10:04:45 CEST 2003

musim mu dat aspon trochu za pravdu v tej 'magii' nieco bude. minule som
robil novu instalaciu v chrootovanom prostredi a teda som si nanovo z
rpmiek zinstaloval cely system a napriklad uz hned pre zaciatok mi
chybal /etc/passwd o ostatnej akejkolvek konfiguracii ani nehovorim. :-(

je mi jasne, ze sa vsetko da dokonfigurovat. aj som to nakoniec tak
dokonfiguroval.

angel