[linux] adsl s debianom

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Září 8 11:53:08 CEST 2003

>  pozri archiv, rozbehal som ho. Da sa uplne resetnut vyhodenim usb
>  drajvra (modulu) z kernelu a jeho zavedenim, to mu odstrihne stavu a
>  vrati mu ju naspat.
>
>  Rozbehavanie je peklo, ale funguje celkom ok, ved pozri
> archiv. Fici na
>  debiane.

teraz som sa k tomu docital, som po dovolenke a mam tu 1500 mailov len z
linux konfier. gratulujem k rozbehaniu, ale po tom co si to ty nazval
hnusnou zelenou zabou ;-p nemam akosi naladu davat za tento zazrak prachy.
nepoznas nieco ine ako alcately? vyhrabal som nieco akurat od attelu, ale
stalo to nejakych 20 tisic, znacku si nepamatam ale taky cas ani nie je
podstatna (cisco to nebolo). o tomto usb alcateli si sa sam vyjadril a
na ethernetovom je zas problem so zapinanim.