[linux] adsl s debianom

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Září 8 13:21:01 CEST 2003

mozes prosim napisat presny typ? adsl prestige su minimalne 4 typy...

btw, nie som celkom doma v tom co robi adsl bridge a co router -
predpokladam ze pri routeri je PPPoE zabezpecovane routerom,
pri bridge je to zabezpecovane routerom za nim?

mam tam skratka linux masinu s volnym ethernet portom, volnym usb, volnym
pci, volnym cimkolvek. potrebujem do neho dostat plny internet, bez
akehokolvek prekladu adries a podobne, vsetko okolo routovania (nat,
accounting) ma robit to pc-cko. idealne by bolo, keby adsl autentifikaciu
spravil modem sam, bez toho aby sa musela zistovat funkcnost na pc-cku.
nech mi skratka zo zariadenia ide ethernet a na nom mam vzdy funkcny
internet.

spravim toto s tym zyxelom? :o)

dakujem