[linux] kernel 2.6.0 a ps/2 mys

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Září 8 13:39:53 CEST 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 12:58:33PM +0200, Ing. Peter Bodnár wrote:
> skusal som na jednom stroji predkompilovane jadro 2.6.0-test4
> (debian sid), vsetko slape v pohode, akurat mi nebezi ps/2 mys
> ked dam modprobe psmouse, vyhodi mi input, ze nasiel kolieskovu mys na
> iso0060/serio1 (serio0 je ps/2 klavesnica) ale nic take v systeme som
> nenasiel ( /dev/input/mice nefunguje, /dev/psaux tiez nie, v dokumentacii ku
> kernelu som nic nenasiel) neviete ma nakonut, kde moze byt problem?

cital som o tom nieco v abicku 2003-09:

http://www.codemonkey.org.uk/post-halloween-2.5.txt

Input layer.
~~~~~~~~~~~
- Possibly the most visible change to the end user. If misconfigured,
  you'll find that your keyboard/mouse/other input device will no longer
work.
  2.6 offers a much more flexible interface to devices such as
keyboards.
- The downside is more confusing options.
  In the "Input device support" menu, be sure to enable at least the
following.

                    --- Input I/O drivers
                    < > Serial i/o support
                    < >   i8042 PC Keyboard controller
                    [ ] Keyboards
                    [ ] Mice

  (Also choose the relevant keyboard/mouse from the list)

- If you find your keyboard/mouse still don't work, edit the file
  drivers/input/serio/i8042.c, and replace the #undef DEBUG
  with a #define DEBUG

  When you boot, you should now see a lot more debugging information.
  Forward this information to Vojtech Pavlik <vojtech na suse.cz>

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE