[linux] adsl s debianom

roman f.v. rfv na pobox.sk
Pondělí Září 8 18:00:54 CEST 2003

Ahoj,

Podla toho co si pisal hladas obycajny dsl modem(bridge),
nepotrebujes ziadny router, to si chces robit sam cez ten linuxovy
stroj.Ak chces aby autentifikaciu zabezpecovalo dsl zariadenie
potrebujes router.Ja to mam spravene cez modem , na jednej strane je
zapojeny splitter na druhej eth linuxu.Autentifikaciu robim sam na
linuxe ide to uplne v pohode..Je jedno aku mas distribuciu linuxu bude
to behat na kazdej. Mne sa dokonca zhadzuje spojenie kazdych 24
hodin,pretoze dostavam novu ip.Linux mi automaticky do 20 sekund
obnovi spojenie.Bezi mi to uz rok uplne bez problemov.U teba moze byt
len ten problem ze ak chces usb dsl modem aby si mal driver ktory
chodi pod linuxom

bye
Roman
Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php