[linux] mandrake upgrade

Úterý Září 9 10:40:47 CEST 2003

 8. septembera 2003 o 10:04, dark píše:

> musim mu dat aspon trochu za pravdu v tej 'magii' nieco bude. minule som
> robil novu instalaciu v chrootovanom prostredi a teda som si nanovo z
> rpmiek zinstaloval cely system a napriklad uz hned pre zaciatok mi
> chybal /etc/passwd o ostatnej akejkolvek konfiguracii ani nehovorim. :-(

toto je dost zly argument, pretoze uplne najzakladnejsim balikom, bez
ktoreho sa neda pohnut dalej je basesystem. ten pre svoju spravnu
funkcnost vyzaduje pritomnost balika setup. no a balik setup prave
obsahuje okrem ineho aj /etc/passwd. takze nechapem aka magia je koli
tomuto potrebna??

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk