[linux] OT: Kylix C++ Builder

Ján Karabáš karabas na savbb.sk
Úterý Září 9 17:40:12 CEST 2003

Ahojte,

uz davno som skusil pod Linuxom prevadzkovat Kylix 2 (?) OE, ale hoci "Delphi"
chodilo fajn, "C++ Builder" sa mi nepodarilo rozbehat. Presnejsie povedane,
ani jeden projekt som nedokazal skompilovat, vzdy to hlasilo chyby v time.h,
stdio.h atd. Predpokladam, ze je to nejaky borlandovsky "add-on" k
standardnej kniznici. (predkompilovane hlavicky a podobne "vylepsenia")
Nevedeli by ste mi poradit, ako ho oklamat?

Diki.

PS: Je pravda, ze som ho rozchodil na nedoporucenej distribucii, ale
pochybujem, ze by doporucene distra mali tak odlisnu glibc-2.2.x....
 Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)
 Institute of Math. and Computer Science
 Mathematical Institute
 Slovak Academy of Sciences