[linux] kernel 2.6.0 a ps/2 mys

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Září 10 06:25:25 CEST 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 01:39:53PM +0200, Peter Mann wrote:

> cital som o tom nieco v abicku 2003-09:
>
> http://www.codemonkey.org.uk/post-halloween-2.5.txt

no nedalo mi to a skusil som si doma 2.6.0-test2 ... sam som si jadro
prekompiloval a po reboote vsetko nabehlo ... dokonca aj Xserver, akurat
zvukovka nesla, neviem, ci sa pouziva namiesto /dev/dsp nejake ine
zariadenie, pretoze moduly pre zvukovku som natiahol (checknem google
;-))

problem (zatial nie vazny) je zatial s ovladacom pre nvidiu, ktory
hlasi, ze nie je kompatibilny s kernelom 2.5.x a vyssie, takze nabehol
len free nv driver

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE