[linux] kernel 2.6.0 a ps/2 mys

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Září 10 08:36:16 CEST 2003

Dňa St 10. September 2003 06:32 Peter Mann napísal:

> no, skompiloval som ALSA moduly, kedze som chcel skusit nieco nove ;-))
> takze mozno skusim OSS a pojde to ...

no mne ide vsetko: zvukovka s alsa modulmi, sietovka gigova, disky, usb card
reader, wifi karta, napalovacka...X-y nabehli bez problemov (radeon 9000
karta), ale mys nefunguje
moduly su vykompilovane, ved ako som pisal, aj mi ju najde na iso0060/serio1
(abo tak nejak) ... a nic
na rekompilaciu som zatial cas nemal, mozno neskor

	peter

--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555