[linux] Nestabilny X font server (xfs)

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Září 10 14:05:26 CEST 2003

Cafko

Mam linuxovy server, ktory uz prevadzkujem skoro rok, na ktory sa
pripajaju tenky klienti cca 5-8 ludi a pracuju na nom.
Vsetko bezi ako ma, iba teraz mi zacal priemerne aj 2x za den prestat
fungovat xfs server (spadne)
Neviete ak oby som mohol zistit kde je problem? Lebo ked nejde font
server, niektore aplikacie sa nedaju pustit (napr. evolution a podobne)
Ako by som to mohol odladit? V logoch nie je nic.
Ked spadne xfs musim aj na klientoch restartnut X - lebo stratia
pripojenie na fontserver a neviem ho inac obnovit. Neda sa aj toto nejako
inac spravit, aby sa clovek nemusel odhlasovat?

Dakujem

Jano