[linux] kernel 2.6.0-test4 este raz:)

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Září 10 14:20:24 CEST 2003

Caute.
Skusate tu niekto $subj? Ja pouzivam 2.6.0-test3, ktory bezi az na par
malickosti (USB mass-storage nejde spravne a nejake tie problemy
packet-cd patchom) spravne. Chcel som to vyriesit instalaciou test4, ale
akosi mi ani nenabootuje - vsetko sa zasekne poslednym vypisom - nieco ako
ps/2 common mouse device:). ked som dal initcall_debug, posledny initcall
bol na i8042_init (ci ako sa to vola, neviem presne - skratka
inicializacia klavesnice). A freeze. Skusam pravidelne -bkX snapshoty
jadra, ale akosi to stale nie je opravene. Oplati sa mi to ahlasit ako
kernel-bug, alebo to Vam funguje v pohode?
Milan Plzik