[linux] problemy s prepinanim klavesnic v X

Ondrej Ivanic ondrej na kmit.sk
Středa Září 10 20:15:32 CEST 2003

Tomas Hoger wrote:
> nastavil som si slovensku klavesnicu podla slovak howto jana tomku
> (http://www.tldp.org/HOWTO/Slovak-HOWTO).  moje nastavenie je taketo:
>
>         Option          "XkbLayout"     "czsk"
>         Option          "XkbVariant"    "us_sk_qwerty"
>         Option          "XkbOptions"	"grp:alt_shift_toggle"

v 4.3 sa toho dost zmenilo, ja to mam takto:

     Option "AutoRepeat" "250 30"
     Option "XkbModel"   "pc105"

Tu das len ciarkami odelene layouty klavesnic:
     Option "XkbLayout" "us,sk_qwerty"

     Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"

> problem je, ze to alt-shift na prepinanie klavesnic nefunguje celkom tak,
> ako by som ocakaval.  prepnut z us na sk_qwerty ide v pohode pomocou
> Alt_L+Shift_L, prepnut spat na us ide len pomocou Shift_R+Alt_R (len v

Ano, aj mne to vadilo, ale nastavenie co je hore je uplne v pohode.

> btw: je to pre debian, xfree86 4.2.1.  a samozrejme bol by som rad, keby to
> fungovalo pod lubovolnym wm.

hmm... skus spravit upgrade na 4.3

--
Ondrej Ivanic