[linux] Re: aplikacia na pozadi

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Středa Září 10 21:17:24 CEST 2003

Caf,

pokial to nie je server kde by malo byt vsetko prehladne, na tom rieseni nie
je nic zle. Inac na spustanie a kontrolu takychto sluzieb pod linuxom (tzv.
demonov) sa pouziva "System V init", skratene init a je popisany  napriklad v
From-PowerUp-To-Bash-Prompt-HOWTO. A aby to nebolo take jednoduche, tak je k
tomu este sada nastrojov -> man chkconfig.

Ak viete o nejakej lepsej dokumentacii, napiste. Mne dost trvalo kym som sa z
uvedenych vysomaril.

Juraj