[linux] Zopar otazok

Čtvrtek Září 11 12:26:28 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 08:05:07AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> co? napriek pritomnosti 3dnow instrukcii? (ak funguje Xv, MMX je ciastocne
> nahradene nim - transformaciu farieb robi karta)
Je to tak. Moj notebook s PII/366+mach64 mi prehra prakticky vsetko (velmi
velke divxy obcas trhnu), ale K6-2/333+sis je na vacsie divxy prakticky
nepouzitelna, aj s Xv. Mozno keby mal sis vidix drajver s podporou
busmasteringu, tak sa to o nieco zlepsi, ale (priznavam primitivne) testy, co
som robil, ukazuju skor opak.

Neviem, ako je na tom K6-3, ale minimalne od Duron/Athlon je situacia AMD vs.
Intel podla mojich skusenosti presne opacna.

> Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

         The computer revolution is over. The computers won.