[linux] apache a kodovanie stranok

ondrej na kmit.sk ondrej na kmit.sk
Čtvrtek Září 11 16:05:29 CEST 2003

Quoting michal lackovic <twix na seznam.cz>:

> V konfigu od apaca ma nastavene
>
>  AddDefaultCharset ISO-8859-2

Daj to prec a bude pokoj. Slusny koder vzdy nastavy kodovanie pomocou meta-tagu.
Ak to neurobi a bude sa spoliehat len na server je to prasa. (priklad: ked nedam
meta-tag ake kodovanie bude potom mat stranka, ktoru si ulozim na disk?)

Pripadne nastav kodovanie windows-1250, ale len pre vhost, adresar kde ma stranky.

>  Neviem ci rozmyslam spravne, ale asi bude treba tieto stranky prekodovat z
> cp1250 do ISO 8859 2.Existuje nejaky program, ktory by som mohol vlozit do
> skriptu a ten by mi potom prekodoval obsah adresara?

recode, iconv