[linux] problemy s prepinanim klavesnic v X

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Čtvrtek Září 11 07:37:46 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 12:16:45AM +0200, Tomas Hoger wrote:
> ;(

> nad tym som uz tiez rozmyslal...  btw existuje nejaky sposob, ako zistit
> aktualnu keymapu?  aby som to nemusel bindovat na rozne klavesy, ale radsej
> si pravit skriptik, ktory zisti akutalnu a prepne na tu opacnu.

No, ja som toho casu nieco take spachal.
Vid: http://www.salstar.sk/pub/localization/nextkb

Pouzitie:
  nabinduj spustenie na nejaky klaves cez nejaky xwin manager
  do nejakeho .Xclients alebo niekam inam umiestni:
    nextkb -init # inicializacia klavesnice, zapne tu, co je definovana
      # ako KB1

Vpodstate je to uz zastaraly skriptik a osobne pouzivam prepinanie
cez GNOME GKB.

		SAL