[linux] kernel 2.6.0 a ps/2 mys

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Září 11 23:43:01 CEST 2003

Wednesday, September 10, 2003, 6:25:25 AM, you wrote:

--snip--

PM> problem (zatial nie vazny) je zatial s ovladacom pre nvidiu, ktory
PM> hlasi, ze nie je kompatibilny s kernelom 2.5.x a vyssie, takze nabehol
PM> len free nv driver

mne bezi aj drajver od nvidie, stiahni si najnovsi a myslim ze bezal
uplne sam od seba (bez nejakeho hackovania)

nieco sa mi mari ze som k tomu ako to rozbehat nasiel aj nejaku
stranku cez googla ale tusim to bolo uplne trivialne

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm