[linux] Failed to check filesystem

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Září 12 08:30:06 CEST 2003

On Fri, Sep 12, 2003 at 08:22:44AM +0200, Oskar Stolc wrote:

> treba opravit zalozny zdroj alebo uzivatela, ktory natvrdo restartuje
> tvoj server.

Aj pri akejkolvek snahe sa moze predsa len obcas stat, ze sa system
restartuje natvrdo (nic nie je dokonale), takze riesenie automatickeho
a bezproblemoveho startu celeho systemu je IMHO na mieste. Hlavne
ak sa zda, ze riesenie by malo byt pomerne jednoduche.

> preco riesis dosledok a nie pricinu?

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |