[linux] Re: [linux] Failed to check filesystem

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Pátek Září 12 09:00:17 CEST 2003

michal lackovic wrote:

> Ako podotkol Marcel Telka, tazko v istych veciach ovplyvnit pricinu,
> kedze je jednak nevyspytatelna a jednak tazko ovplivnitelna v urcitych
> rovinach :-)
>
> Moj problem vsak zostava, mate na to niekto nejaky dobry liek?

no, ja na svojom debiane mam v konfigu /etc/fstab v 6. stlpci uvedenu
hodnotu '1' pre kazdu jednu particiu, ktoru chcem, aby bola pri starte
kontrolovana a v subore /etc/default/rcS mam riadky:

# Set FSCKFIX to "yes" if you want to add "-y" to the fsck at startup.
FSCKFIX=yes

a este sa mi nestalo, ze by mi system zastal na kontrole suboroveho
systemu...

moja distribucia je debian, v mendrejku sa nevyznam... na rozdiel od
teba pouzivam xfs suborovy system a moj pocitac je desktop a nie
produkcny server ako v tvojom pripade, takze bude asi zbytocne ti radit,
aby si presiel na debian s xfs :-)

ja by som chybu hladal v skriptoch, ci naozaj pridavaju prepinac '-y'
programu fsck na zaklade AUTOFSCK_DEF_CHECK=YES

oskar