[linux] Modem Omni 56k USB

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Pátek Září 12 19:11:43 CEST 2003

On Sat, Sep 06, 2003 at 04:16:40PM +0200, Peter Gasparovic wrote:

> Ahojte,
>
> ma niekto skusenosti s modemom  Omni 56k USB pod linuxom, pouzivam rh8.0.
Ak mas na mysli ZyXEL Omni 56K USB, tak ten mi funguje (takmer) bez
problemov uz takmer rok. V systeme sa to tvari ako standardny USB modem.

Problemy :

1.) zle zasunuty kabel mi sposoboval padanie spojenia. Spojenie sa
nadviazalo ale na linke bol taky sum ze to modem po case vzdal. Stacilo
skontrolovat kable ( .... ale na to som prisiel, az ked som chcel ist
reklamovat modem :-).

2.) Ked zhodim stroj ( shutdown -h ) ale neodpojim elektriku, tak obcas
pri opatovnom nabootovani Linux ( MDK 9.1 ) nedetekne modem. Potom je
potrebne odstranit a znovu nahrat moduly usb-uhci a usb-core.

      vlk

--
Vladimir Kralik