[linux] Re: [linux] apache a kodovanie stranok

Sobota Září 13 11:20:33 CEST 2003

On 13.09 02:51, Juraj Bednar wrote:

> to je ale tym, ze standardne nastavenie apache prida do hlavicky
> iso-8859-1 (AddDefaultCharset), aby neporusil standard HTTP/1.1. To vsak
> nema nic so standardom, ked nie je uvedene kodovanie v hlavicke (nie v
> konfiguraku apacha), tak je vysledok nepredvidatelny.

mal si si najprv prcitat moj mail. vysledok je predvidatelny a mozilla sa
sprava ako ma, akurat M$ie si zase mysli ze je najmudrejsie
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.