[linux] Re: [linux] apache a kodovanie stranok

Úterý Září 16 08:38:21 CEST 2003

On 13.09 12:52, Ondrej Ivanic wrote:
> Ja urcite nie, w3c. Je v tom trochu gulas. Nic ine sa vsak neda cakat
> ked je to jen kopa doporuceni (standardy to nie su). A ziadny parser tam
> netreba na to staci spravny regexp.

jedine miesto kde w3c zahaluzilo, bol odstavec o parsovani dokumentov http
subormi... Netvrdim keby existoval nejaky univerzalny format dokumentov, ale
podla tohoto by muel byt server schopny z niekedy dost zlozitych hlaviciek
suboru vytiahnut tu spravnu co moze byt zapeklity problem...

> Aby som to uzavrel: z apache treba vyhodit vsetky AddDefaultCharset a
> kodovanie nastavovat v dokumente.

alebo sa pohrat s .var subormi:

% cat index.var
URI: index.en.html

URI: index.sk.html

toto by malo fungovat 100% a navyse to umozni aj server-driven content
negotiation :)

> (A to este mozeme byt radi ze proxy
> servre s kodovanim nic nerobia aj ked mozu... )

to mas skade? nepomylil si si to s tym, ze proxace mozu menit
Transfer-Encoding?
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?