[linux] (no subject)

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Září 16 16:09:36 CEST 2003

On Tue, Sep 16, 2003 at 04:05:03PM +0200, Matej Kosik wrote:

> Aka je vlastne motivacia na preklad LDP (alebo analogicky dokumentacie ineho softveru) do lokalnych jazykov? Podla mna je uz dost problem udrziavat pouzitelnu&stravitelnu&up2date originalnu dokumentaciu nietoze este jej rozne lokalizacie.

Prvotna motivacia bola, aby si to mohol precitat moj 14 rocny brat. Druhotna ta, ze sa tak da celkom dobre zlepsit v anglictine. Vedlajsi dosledok to ma ten, ze to mozno pomoze aj inym ludom.

Okrem toho, mam taky dojem, ze je tento dokument patri medzi tie (aspon trochu) nadcasove, nemeni sa s kazdou novou verziou programov.

mP