[linux] (no subject)

Matej Kosik kosik na decef.elf.stuba.sk
Úterý Září 16 16:37:15 CEST 2003

On Tue, Sep 16, 2003 at 04:09:36PM +0200, Matej Pivoluska wrote:

> Prvotna motivacia bola, aby si to mohol precitat moj 14 rocny brat. Druhotna ta, ze sa tak da celkom dobre zlepsit v anglictine. Vedlajsi dosledok to ma ten, ze to mozno pomoze aj inym ludom.

Nuz, brat (ak ho tieto veci zaujimaju) skor sa ci neskor bude musiet po anglicky naucit. Knih o Linux-e po slovensky/cesky je podla mna az prilis vela. Takze podla mna tu nie je ani ten problem, ze by nebolo vobec nic (co moze byt problem).

Mame tu "Jemny uvod do UNIX-u" a podobne klony, ktore by mal niekto zakazat.