[linux] Podivne chovanie ViM pri spusteni z Mutt

Peter Surda shurdeek na panorama.sth.ac.at
Úterý Září 16 20:16:18 CEST 2003

On Tue, Sep 16, 2003 at 07:50:24PM +0200, Matej Pivoluska wrote:
> Priatelia,
-''-

> ked sa mi ViM pusti z Mutt, nemam k dispozicii viacere jeho funkcie.
> Nemozem formatovat odstavce (gqap), spustit si help (:help), nie je
> farebne, etc.
Zrejme mas ako defaultny editor vi a nie vim. V ~/.muttrc potrebujes zhruba
set editor="vim"                # editor to use when composing messages
set visual=vim                  # editor invoked by ~v in the builtin editor

> mP
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!