[linux] Podivne chovanie ViM pri spusteni z Mutt

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Září 16 21:30:25 CEST 2003

On Tue, Sep 16, 2003 at 08:16:18PM +0200, Peter Surda wrote:
> Zrejme mas ako defaultny editor vi a nie vim. V ~/.muttrc potrebujes zhruba
> set editor="vim"                # editor to use when composing messages
> set visual=vim                  # editor invoked by ~v in the builtin editor

Jeden myslel..., ze staci mat nastavene VISUAL=vim ako premennu prostredia.

Dakujem, uz to funguje.

BTW: Ked som zadal zo shellu "vi" (nie "vim"), tak to pracovalo presne ako vim.
Lebo to mame v labe nastavene ako alias na vim. A to ma pomylilo.

mP