[linux] kernel 2.6.0-test4 este raz:)

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Září 17 07:57:36 CEST 2003

Tak, uz som to vyriesil - uchylil som sa k najhlupejsej moznosti - menil
som i8042.c a zistoval, kde tuhne. Tuhlo to niekde uprostred i8042_init.
Obist sa to dalo jednoduchym sposobom - kernel commandline i8042_noaux
i8042_nomux. Ale aj tak je divne, ze sa sa to musi zadavat... .

V kazdom pripade, este jedna prosba o pomoc/radu. V 2.6 kerneloch mi skoro
vobec nefunguje USB mass storage - teda priemerne 1% pokusov mi flash disk
korektne prihlasi do systemu. Ostatne sa skonci s hlaskou Cancelling URB.
sd_mod ma use count 1 a tym je system skoro odpisany - pri akejkolvek
manipulacii s modulmi zatuhne nadobro. Zakladna doska tusim VIA MVP3, CPU
k6-2 500.

Este jeden problem. Boli nejake zmeny v CryptoAPI? Nejak mi nejde nastavit
sifra ina ako xor alebo null, aj ked ju mam v jadre natiahnutu. Nastavujem
to cez losetup vysledok - invalid argument.