[linux] LCD Belinea 101 570 - kmitanie

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Září 18 14:12:05 CEST 2003

Dna Tue, Sep 16, 2003, Radovan SOCHOR napisal:

> Zdravim,
>
> mam LCD panel Belinea 101 570.
> Na masine je nainstalovany Mandrake 9.0.
> Panel strasne kmita, je nepozeratelny.
>
> Pomocou DrakConf som nastavoval ovladace. Kedze  Mdk 9.0 nema drivre pre
> 101 570,  tak skusam ine od Beliney.
>
> Samozrejme nic mi to nie je platne, pretoze sa to sprava stale rovnako.
> Panel sa kazdu 2 sekundu zhasne a vypne.
>
> Skusal som ho na inom kompe s windowsami a tam sa spraval normalne.
>
> Nastavenu mam frekvenciu: H: + 68,6kHz  a V: + 84,9 kHz.
>
> Pomocou akeho nastroja (mimo rucnej konfiguracie XFree86.conf) mozem zmenit
> [...]

Mam presne rovnaky 15" LCD Belinea 101570.
Ziadne kmitanie v textovaom ani v Xoch. Ten LCD nepotrebuje ziadne extra
velke hodnoty. Fungoval mi s prvym default nastavenim, co mu prislo do
ruky. Verzia XFree86 4.2.1 tusim. Problem bude skor so signalom, ktory
generuje karta, si myslim.

Tym chcem len povedat, ze sa to da. Ako to urobit v Mdk, to neviem. :-(

    Vojto

PS: Ziadne specialne drivere som nepouzil. BTW: driver pre monitor? To
skor pre graficku kartu... Nie?