[linux] OT: kampan za mydlo (SOAP)

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Září 20 16:57:35 CEST 2003

Ahoj,

> Obavam sa ale, ze s implementaciou v bankach a.p. to
> take rychle nebude.

to som ani nepredpokladal, ale treba na to zacat "dbat" a treba hlavne
ukazat, ze je po tom dopyt.

> Jednym z vaznych problemov
> je security - kym pre bezne protokoly existuju
> firewally, stavove firewally, detekcne nastroje a.p.,
> SOAP firewallom prebubla a vsetko toto sa musi
> odohravat na tom serveri, ktory sluzby poskytuje.

ano, toto je skutocne problem, momentalne na to nie su nastroje. ale ono
v principe je len otazkou casu, kedy sa napise dobry SOAP firewall.
Okrem toho sa pri SOAP celkom lahko enforcuju iste pravidla, lebo je to
pomerne dobre definovane. Lepsie ako bodkociarkami oddelene nejake
policka a podobne riesenia "na kolene".

     J.

--
Juraj Bednar