[linux] mixer

Matej Kosik kosik na decef.elf.stuba.sk
Neděle Září 21 09:19:01 CEST 2003

On Wed, Sep 17, 2003 at 03:38:23PM +0200, Michal Adamec wrote:
> Caute,
> mam problemy s mixerom. (Hmm.. s tym co je v /dev ;) Programy ako
> aumix alebo rexima mi vypisuju "aumix: error opening mixer"
> resp.: "Could not open mixer", pricom /dev/mixer mam. Napadlo ma, ci
> ho ma moja zvukovka ale kedze mi pod windoze ide, tak asi hej.
> Dik za akukolvek relevantnu radu ;]

nazdar, neviem ci ti to pomoze:
(v piatok som sa zrovna zistoval, ze kto je to ten modul:)

Ja mam v /etc/modules.conf toto:

	alias sound-slot-0 emu10k1
	alias sound-service-0-0 emu10k1

(i.e. mam mierne inu zvukovku ako ty, takze si miesto `emu10k1'
 dosad modul k tvojmu hw)

bez toho prveho sa mi zvuk automaticky neloadne vobec,
a ked tam nemam to druhe, tak sa mi pocas bootovania objavia
hlasky tykajuce sa problemu s mixer-om. Obe tieto veci
su popisane v /usr/src/linux/Documentation/sound/Introduction.
Ten druhy alias sa tyka prave mixer-u na danej zvukovke.

Neviem, neskusal som ci mi mixer nebude fungovat, ked tam
ten druhy alias nie je, ale tipujem ze nie, vzhladom na to,
co to pri bootovani vypisovalo.

Na tvojom mieste by som vyskusal este zakompilovat podporu
do jadra. Ak to bude slapat, tak potom je jasne, ze aj moduly
by mohli tiez.
--
Matej Kosik <http://altair.dcs.elf.stuba.sk/wiki/Main/MatejKosik>
ICQ: 300133844