[linux] st online dsl a alcatel speedtouch usb

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Neděle Září 21 15:49:14 CEST 2003

radamsava,

On Fri, 29 Aug 2003, Juraj Bednar wrote:

> Este teda nakoniec zoznam softveru:

> - roaring penguin pppoe (prvy link v googli). Nakoniec som pouzil verziu
>   2.5, ale myslim, ze ten v debian stable by nemal mat problem (tam je
>   tusim 2.3). Uz som zo zufalstva skusal vsetko mozne

takze ten z debian stable to byt nemoze :) inak ta zaba uz funguje a
darkie mas u mna pivo/caj/...

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][    Sikhav gadžeske, hoj sal manuš,  ]