[linux] AIM/ICQ transport na jabber.sk

Pondělí Září 22 01:28:18 CEST 2003

21. septembera 2003 o 21:47, Peter Luciak píše:

> neviem ci to sem celkom patri, ale blbne mi jabber: Pripojim sa v pohode
> (som "online"), ale nedari sa mi zaregistrovat ani s jabber.sk ani s
> aim-icq.jabber.sk. Na jabber.sk som cital cosi o novej verzii AIM/ICQ
> transportu, no njako to furt nefunguje. Zaujimalo by ma, ci len mne, alebo
> je to nejaka chyba mimo mojho dosahu?
>
> 	Ako klienta pouzivam Psi 0.9 na Linuxe aj na Woknach, ako server
> prekvapivo jabber.sk.

presne rovnaky problem mam aj ja, a pouzivam presne rovnaky server aj
klienta..
pomocou ineho aim (gaim) klienta som zistil, ze "icq" server ma zrejme
zapamatane dake moje spojenie, ktore sa asi neukoncilo korektne a preto
sa neda icq pouzivat. mozno je to ale o tom, ze sa nieco zmenilo
v protokole, a mozno je len nie prilis dobre nainstalovany ten
novy transportny plugin..

pisal som uz priamo marcelovi, ale neozval sa, mozno je mimo..

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk