[linux] mixer

Michal Adamec emsy na pobox.sk
Pondělí Září 22 11:38:36 CEST 2003

som si spravi tiez taky skriptik ktory mi vypise ake moduly potrebuje
ked spustim aumix.
/dev/mixer potrebuje sound-slot-0 a sound-service-0-0
/dev/dsp   potrebuje sound-slot-0 a sound-service-0-3

zistil som, ze:
sound-slot-0 je sb
sound-service-0-0 je sb_mixer
sound-service-0-3 je sb_lib

A modul sb_mixer neviem zohnat ani za boha. Ked kompilujem kernel,
nic take mi to nespravi. Veviem kde to mam hladat :(

> oprava, mixer mi funguje aj ked tam ten druhy alias nemam, takze
> v tomto tvoj problem asi nevaezi.

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php