[linux] OT: e-zones podpora pre linuxsms (riesenie)

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Září 22 19:20:05 CEST 2003

Ahojte,

ak by niekto mal zaujem, prave som napisal patch na Linuxsms, ktory do
tohto softu pridava podporu servera e-zones.

Samozrejme, musite byt zakaznikom eurotelu a musite mat kredity (ktore
sa daju kupit za body alebo za prachy). Kazdopadne mi dost liezol na
nervy ten ich infantilny interfejs.

Este cez linuxsms ide posielat sms cez 1rstwap.com, je to celkom
spolahlive, ale treba mat ET mobil (alebo cesky), s pomarancom sa to
nema rado a ani to na pomaranc posielat nevie.

http://files.juraj.bednar.sk/linuxsms-ezones.patch
http://linuxsms.sf.net/

Niekedy sa smsky pisat hodi a vytukavat ich na mobile nie je to
najidealnejsie riesenie.

 Juraj.