[linux] OT: adsl pppoe

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Úterý Září 23 12:12:27 CEST 2003

Hello Michal,

RM> zdravim all,

RM> chcem sa spytat skusenych, lebo z googlu som nic mudre nezistil.

RM> predpokladajme ze mam adsl/ethernet router/bridge. ked ho prepnem do
RM> bridge rezimu, a pripojim do sietovky linuxu, bude este potrebne na
RM> linuxe rozbehat PPPoE, alebo vybalenie paketov z PPP-cka spravi ten
RM> bridge?
Sachoval som na tuto temu s Alcatelom 510i, treba PPPoE.
Osvedcilo sa mi dat ho ako router (sam si navazuje spojenia) a medzi
lanku a ruter som pichol linux box. Na web rozhrani rutra je taky
cudlik, co presmeruje vsetko na default server (na linux box) a mam po
ftakoch. Co potrebujem, si filtrujem tam. Asi o to ti slo, nie ?

--
Best regards,
 Lubor